live from alanya

nu äntligen tar jag mig tid att blogga. har inte riktigt hunnit med det sen vi kom fram. jag vet att ni väntat men nu så. vi har fått internet i lägenheten nu.
resan gick bra, kan man väl säga, väl efter incheckningen iaf, fast mitt handbagage gick sönder så fick bära en astung väska helt fel men de gick bra.
väl framme på antalya airport så kom två kompisar och hämtade oss. så skönt att slippa transfer bussen.
dagen efter fick vi våran lägenhet. vi ska byta lägenhet om ett tag, men vi vet inte riktigt när ännu, men de kommer bli nog bli toppen.

nyår firade vi på havana och sedan åkte vi in till hamnen, det blev james dean. hade hur kul som helst iaf.

annars träffar vi mest våra vänner, turisterna är på väg hem snart, va väldigt mkt under jul och nyår. robin hood och james dean va helt fullt. =)

anna står å gör pannkakor nu, så jag ska gå ut och diska lite.  blev en liten update iaf, ska skärpa mig, promise!

later!


Kommentarer
ina

Finally! :D

2010-01-04 @ 23:14:25
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0