onsdag

igår va de filmkväll igen hos grabbarna, full hus, de är mysigt. kollade på två filmer, men jag höll på att somna till den andra så vi gick hem. inget snack om att man ska gå själv, alltid någon som följer en, de gillar jag. känner man sig säker. de är inte ens långt hem, men ändå. jag vågar ju knappt gå själv i hylte, haha!

soligt och fint idag med, =) jag gillar de. har ju hört att de är hur mkt snö som helst hemma, era stackare, man får ju välja med omsorg :) haha!

får se vad som händer ikväll, de vet man aldrig, men snart kommer vänner från norge ner, antar att de blir party då, har inte vart ute på ett tag nu, men de är skönt att va hemma med kompisar också. men nu blir de nog lite ändring när dom kommer ner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0