mamma och pappa

ja denna veckan har gatt extremt fort, mamma och pappa har varit och halsat pa. det har varit underbart! har kommit upp tidigt pa morgnarna och sen bara njutit av de fina vadret vid poolen. en dag gick vi med alskling till bazaaren har i mahmutlar, varmt som fan men tillslut kom vi fram, men de va lika varmt dar inne bland talten. stort var de ocksa och de fanns hur mycket som helst. men jag kopte anda ingenting men sag mycket fint. far se om jag gar dit pa tisdag eller inte, vi far se om jag hinner. aker ju hem pa onsdag sa det ar lite tajt om tid nu till att gora saker.

veckan annars har varit bra och vi har egentligen inte gjort sa himla mycket. en dag akte vi in med bussen till alanya, skulle ju visa dom vart jag har spenderat mina somrar genom alla ar. men de visade sig att dom gillar mahmutlar mer, vilken jag kan forsta iochmed all hets som ar inne i alanya, sarskilt nu nar sommaren borjar komma igang.

sitter pa restaurangen nu igen. borjar bli fullt har ocksa pa kvallarna och det ar skont for min pojk som annars klattrar pa vaggarna om han inte har nagot att gora ;)

idag kl 7 foljde jag och muhittin med dom till taxi knappen utanfor lagenheten och sa hejda. trakigt saklart men jag far ju traffa dom snart sa det ar okej

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0