besok

igar natt kom annas foraldrar till oss i mahmutlar. kul att ha besok fran sverige, men det gor saklart att jag saknar mina foraldrar annu mer. men dom kommer ju snart som tur ar.

har legat vid poolen lite idag nar solen val kom fram, harligt. jag hoppas vadret haller i sig nu och att de blir varmt den sista tiden vi ska vara har sa man kan fa lite farg. =)

va pa en shopping runda i alanya igar med tjejerna fran holland. spenderade manga timmar men hittade inte mycket. en snubbe hjalpte mig att fixa min ring, gratis, alltid uppskattat =) sen hittade vi en affar med svenska klader som only bland annat. kopte en lagre skjorta och ett skarp. sa de blev lite iaf. innan jag aker hem hoppas jag att dom far in dom dar jeansen som jag vill ha, vilka jag vet pappa inte kommer gilla. haha, for det ar hal i dom. men jag ar foralskad i dom och jeans ar sa mycket billigare har an hemma sa jag hoppas pa de basta. annars far jag forsoka hitta nagra liknande nanannanstans.

ha de bra salange sa hors vi snart nar jag har nat nytt att beratta. har hander inte sa jattemycket, men lite kan man uppdatera om iaf.

puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0