frukost

yes snart ar det dags for frukost pa pat foley's med mina alskling, battre sent an aldrig. =)


igar lag jag sjalv vid poolen har hemma i drygt 3 timmar, men inte har de visat sig nagon farg inte? usch, darfor tycker jag inte det ar kul att sola langre, men vad ska man gora hela dagarna? idag blir de nog inte poolen, men formodligen imorgon.

ikvall blir de forsta semifinalen i eurovision har pa restaurangen, jag och marije har tydligen samma intresse far detta sa de blir att sitta har ikvall vid 9 och heja =)

igar va de valdigt mycket folk har och muhittin sken som en sol, gillar att se han san, han alskar verkligen sitt jobb =)

♥mamma och pappa nu kommer ni snart hit och de ska bli underbart att traffa er! mamma du far garna ta med dig en postafen tablett till mig infor min resa hem ;)

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0