mahmutlar

japp nu ar det inte alanya som galler for oss langre. vi har numera flyttat (igen) och nu har vi bosatt oss i Mahmutlar ca 1 mil fran alanya. orsaken ar att pojkarna har fatt jobb har nu istallet. och jag ska inte klaga. restaurangen ar jattefin och lagenheten ar perfekt. nu har vi pool ocksa och det klagar jag verkligen inte pa.  det enda jag klagar lite pa ar vadret, det har inte blivit sa jattebra annu. molnigt mestadels men nar solen val kommer fram sa ar det riktigt varmt.

snart kommer mamma och pappa hit. jag raknar dagarna for jag saknar dom sa himla mycket. men snart ar det slut pa den langtan. och inte langt efter dom aker hem sa aker jag ocksa. sa jag behover inte vara utan dom sa lange nasta gang.

saknar tjejerna pa jobbet jattemycket ocksa. jag lovar att jag ska halsa pa er sa fort jag kan efter att jag kommer hem. ska aven forsoka komma ivag till haverdal och halsa pa jonas =)

ha de bra salange sa hors vi snart! nu vet ni iaf vart jag haller hus!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0