sommar, sommar och sol

ja nu har vi legat och glassat vid poolen nagra dagar i rad. vilket har resulterat i ytterst lite farg, men idag brande jag mig rejalt pa laren men antar att ingen ar forvanad.

snart ar det aven dags for hemfard, kanns som vi ska aka hem imon, men sa ar de ju inte riktigt. men de kanns ju som att vi precis kom hit. tiden gar sa himla fort har i turkiet, helt obeskrivligt.

pa ett satt ska de bli skont att komma hem ocksa. fa ordnig pa vardagen och traffa familj och vanner igen. saknar ju min tos hanna sa det ar inte klokt. fick prata nagra minuter idag och det va sa skont. hon kommer inte bli av med mig i forsta taget nar jag kommer hem.

annars ar allt bra har, muhittins jobb gar bra och det ar en hel del kunder. ikvall kommer tre irlandare som vi har blivit vanner med. dom har vart har tva ganger innan och ikvall har vi en date med dom. dom skulle komma ikvall och ta bilder tillsammans med oss. och deras hojdpunkt pa kvallen ar nar vi dansar pa baren, haha, hur dom nu kan tycka det ar underhallande. kanske for att vi ser sa roliga ut hahahaha!

slut for idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0