29 november

enda sedan vi kommit hem så har det snöat varje dag. helt galet mycket snö.
vi har hunnit träffa hanna med myskväll. hälsat på bror och jessika. idag ska vi till stan med dom, får se om vi kan fynda nåt, julklappar kanske?! annars kommer de bli panik med det som vanligt. haha!

annars händer det inte jättemycket, känns fortfarande inte på riktigt att M faktiskt är hos mig, helt underbart är det, men jag kan inte fatta att det verkligen är sant. kan inte förklara med ord hur lycklig jag faktiskt är!

sorry för den dåliga updaten men vi har haft en del att göra. och kommer ha det framöver men jag ska göra mitt bästa!

xoxo


Kommentarer
Emmeli

Vad roligt för er Frida att ni är i Sverige nu :)

Hälsa så mycket från mig! Ses vi i Alanya i sommar?

Kram

2010-12-02 @ 12:32:01
URL: http://emmelithorner.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0