Adana; shopping

nu har vı vart ute och shoppat med muhıttıns morbror och hans fru. hon köpte en underbar parfym, jag funderar sjalv pa att köpa den sa gott luktar den. muhıttın hıttade antlıgen en jacka och jag ett par stövlar :) ınte spenderade vı en krona heller för dom vılle ge de tıll oss som gavor, fınt eller vad. ınget snack om saken heller.


nu ska vı kolla pa nagon av alla fılmer som vı har köpt, sen ar de tıd att sova :) jag gıllar adana mer och mer nu.
vı kommer flyga harıfran ocksa nar de ar dags att aka hem. vı hıttade bıljetter ınnan och bokade. sa det kanns bra :)

vı hörs


Kommentarer
Mikael

Vad kul att ni hittade lite grejer tiller. När kommer ni hem då-vi saknar dig/er =). Här är det svinkallt haha men vintern är ju på väg som sagt. Ha det så bra och var så rädda om er så ses vi snart. Hälsa Muhittin(rättstavat?)=)kramar från Sverige

2010-11-06 @ 23:03:11
Helena

vilken dag flyger ni hem? smidigt att flyga från adana.. ska bli så kul o träffas er! saknar dig babe

2010-11-07 @ 20:53:47
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/
Annelie

HEj lila du!!

Ska bli sååå kul att få träffa dig o din älskling!!! Njut det sista av värmen nu, för här e ju som sagt KALLT!!! Brrrr....Regnigt o mörkt idag.. Blööö...Livet flyter på med mig nu i allaa fall... Känns HELT underbart...Åhhh, kärlek, du vet, Frida!! Puss o kram!!

2010-11-15 @ 20:43:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0