20101003

för fyra månader sen satt vi på en balkong i mahmutlar, jag mamma pappa och muhittin. det var förlovning. pappa hade gjort jättefin tårta och allt var så perfekt! :)

har vart ute på en promenad med min kära telefon, blir så ensamt annars. funderar på att börja på spinningen med netta och marie. jag måste göra nåt, inte kul att gå och simma själv iaf. suck. så får se om det blir på onsdag, annars blir det nästa måndag. :) kan behövas nu, efter sommaren!

snart kommer tvillingarna hit, ska höra om dom vill följa med och kolla på hannas sista match kl 4, annars får det va, de är inte heller kul att kolla själv. så vi får se hur det blir. annars får det bli film eller nåt annat lugnt.

jag saknar dig älskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0