<3

jag har världens underbaraste föräldrar!



Kommentarer
Mikaela

Haha jaså där ser man. Men då kanske min kille va här hos mig då. Om det va i början av vintern :) eller av året rättare sagt.

Jamen du jag vet hur det är. Jag vill bara ha ett svar nu! Hur svårt kan det va liksom? :/

Det känns lite blandat måste jag erkänna. Vi har inte världens mest stabila förhållande och det känns som att det finns en hel del att prata om. Så vi får se hur det blir!

Jadu, jag vet inte hur länge de tänkte jobba.. De är typ alltid på restaurangen året om så.. Får se hur mycket tid vi får tillsammans.

Ha en mysig dag! Kram

2010-10-02 @ 12:34:31
URL: http://melvan.blogg.se/
Mikaela

Haha jaså där ser man. Men då kanske min kille va här hos mig då. Om det va i början av vintern :) eller av året rättare sagt.

Jamen du jag vet hur det är. Jag vill bara ha ett svar nu! Hur svårt kan det va liksom? :/

Det känns lite blandat måste jag erkänna. Vi har inte världens mest stabila förhållande och det känns som att det finns en hel del att prata om. Så vi får se hur det blir!

Jadu, jag vet inte hur länge de tänkte jobba.. De är typ alltid på restaurangen året om så.. Får se hur mycket tid vi får tillsammans.

Ha en mysig dag! Kram

2010-10-02 @ 12:34:39
URL: http://melvan.blogg.se/
Mikaela

Ja precis, han var här dec-feb :) Det var jättemysigt och vårt förhållande var det bästa det någonsin vart. Väldigt avslappnat och så.

Ja jag hoppas!

Jag har ingen aning om vad som händer. Kanske går på bio med min mami :) imorgon blir det jobb 6 timmar faktiskt :) weeeiii! haha!

vad händer hos dig?

Kramar

2010-10-02 @ 13:22:23
URL: http://melvan.blogg.se/
Mikaela

jaa det är mys. Jul och nyår och allt sånt där. Sen gick vi ut och lekte i snön en kväll.. Haha det var riktigt mysigt. Så skrev han I <3 U i snön. Hahah ååh, fattar typ fortfarande inte att han faktiskt var här!

Nej faktiskt inte, även om jag vill se den med. Det blir nog I rymden finns inga känslor. Min syrra ska med och sådär, så en lite "lättare" film. Hehe.

Jaa jag har imorgon sen har jag onsdag kväll och torsdag :/ inte mycket det inte..

Jag åker om en vecka!! Ska bli skönt. Gick så fort så jag kan inte förstå det riktigt. Haha.

Kram på dig!

(Slängde med min mailadress, ifall du vill snacka på msn eller så, hihi)

2010-10-02 @ 15:12:20
URL: http://melvan.blogg.se/
Mikaela

Jaså är det så det är, det förklarar det hela ;) haha

nädå.

Ja nu hörs vi på msn!!

kram

2010-10-02 @ 15:39:35
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0