filmkväll

har skjutsat mami papi och grannarna till rydöfesten. sitter nu uppe och väntar på att få hämta dom, ska åka typ lite efter halv 1. är sååå trött, men vad gör man inte! payback times!

har kollat på inte utan min dotter, den är så himla bra, kan se den om och om igen. fick på nån film sen efter den, sahara tror jag den heter, eftersom de va i slutet så fick jag bara lite grepp om handlingen, men helt okej film verkar det vara.
har två filmer på listan som jag vill se nu, den ena är salt, jolies nya. sen den nya med julia roberts. kanske man skulle ta en bio? hoppas den kommer till hylte snart :D då kanske annelie skulle va sugen på att hänga med :)



Kommentarer
Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-10-02 @ 23:51:55
URL: http://cviklund.blogg.se/
Mikaela

åå nu ska jag se nte utan min dotter bara för det :p har aldrig sett den, men det känns ju som en man borde se :)



Salt var rätt bra faktiskt :)

2010-10-03 @ 12:53:28
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0