fixar dag

va hos jian igårkväll, så mys hade vi, hon hjälpte mig med min utväxt också, TACK, sen kollade vi film och bara hade de mysigt. började kollade på letters to juliet, men den verkade inte bra så vi bytte till Twilight. håller ju på att läsa boken, men what the fuck, jag tänkte att vi kunde se den ändå. boken är ändå annorlunda märkte jag. filmen va faktiskt jävligt bra, man blir helt uppslukad av edward ju, jag hade fördomar mot dessa filmer, för jag gillar inte overkliga filmer, men de förstörde faktiskt inte denna filmen, så jag är nöjd. kommer se de andra filmerna med nöje nu, kanske med älskling?

blir kanske så att jag åker en runda till falkenberg i eftermiddag, till malin och linus :) vi får se hur det blir med det. kan man passa på att gå in på lidl också ju :) mitt efterlängtade cappuccino kan ju bli inhandlat då :

men först ska jag ner till min änglar på nissakanten för att äta mat med dom innan jag ska åka till turkiet. nettan tyckte jag kunde göra det. det är ju fredags mys idag så det tackar jag inte heller nej till.

ikväll blir det date med hanna emma och lydia en liten stund, sen ska jag hem och mysa med mami och papi den sista kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0