ledig

sverige va inte alls bra igår, så vi pratar inte mer om den matchen, inte här iaf.

idag är jag ledig, så det enda jag har inplanerat idag är att ringa ett samtal, så de är en lugn dag. brorsan kommer och hälsar på med barnen idag :) blir trevligt, va ett tag sen dom va här och hälsade på. jag har fortf inte vart uppe och testat deras wii, de kanske jag borde göra snart.

imon blir det jobb igen, 11-15, bättre än inget som jag och baby alltid brukar säga haha! 

idag är de mammas tur att vara hemma från jobbet :/ stackarn, så det förvånar ju inte mig om jag själv kommer få det, och det passar verkligen inte alls bra att bli sjuk nu,, nää. men inget kan stoppa mig haha, inte ens feber!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0