måndag

jag är så himla trött på att vänta, och då menar jag med allt! inte bara mina papper, det är mer. det tar på en, min inre stress växer allt större utan att jag själv märker det ibland. fyfan

inget jobb idag, inte förrän onsdag. så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. träffa jian en liten stund ikväll jallefall, de ska bli nice, även om det inte kommer bli så länge så kommer det nog inte va tyst en sekund :)

får helt enkelt lugna mej och inte vara för förväntansfull med allt, det tar tid, allting verkar det som!


Kommentarer
Mikaela

Nää, men det kommer gå fort till onsdag tror jag.. Är man sysselsatt hela tidne så funkar det :) Men man får ju tyvärr inte betalt för det...



Ja nu har jag sett klart den. Ja men den va helt okej faktiskt. Mardröm. Haha, tror folk blir lite rädda när man säger att man är förlovad med en kurd och att man vill gifta sig och skaffa barn med den. klart det blir kommentar då och då "har du sett inte utan min fotter..." haha suck allltså!

ha en bra dag! kram

2010-10-04 @ 11:55:06
URL: http://melvan.blogg.se/
Mikaela

Ja men precis jag känner så med.. Men jag undrar hur det skulle va att låta sina barn växa upp där ändå. Med deras familjer inblandade..

Verkar konstigt att en människa byter på två röda liksom..



Ingen post för dig!? det är skumt alltså..

Nej jag har inte fått nåt, lär nog inte få det heller på ett bra ttag. Jag vet inte ens om det finns nån post kvar för mig att få :p

Har du ringt mig.verket?

2010-10-04 @ 14:28:17
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0