movie

yes, va ju hos jian och selim igår. kollade på film. i vintras såg vi en film i alanya som heter "Mirrors", riktigt jävla läskig minns jag att den va, älskling höll på och skrämma mig resten av kvällen/natten vet jag också. men igår så hittade vi "mirrors 2" och trodde såklart att den skulle vara lika bra och läskig. MEN det var den inte, den va lite skrämmande ibland men allting vart så överdrivet så det blev tillslut inte äckligt längre, bara vidrigt liksom. så det var ingen hit, så ni som funderar på att se den, fundera en gång till.

ikväll så blir det bio i stan med annelie :) de ska bli så mys! hämnden ska vi se :) passar oss bra med tanke på att den är dansk. hahah! klockan halv 4 kommer min guldhamster och hämtar mig :)



Kommentarer
Anonym

Haha jaa ellerhur! Är bra jävla sugen alltså!

Jaaaa!! Fan vad skönt. Nä det fick vi inte.. Men nu har vi fått det :)

Hon ville prata om hans pass och sa att hon helst vill att han förlänger det två år innan hon tar ett beslut. Men det kändes som att när det är fixat kan vi snart få ett svar!! SÅ jag hoppas på det :):):)

Du med!

2010-10-15 @ 12:37:12
Mikaela

Jaa det hoppas jag verkligen :)

Linda tror jag...

2010-10-15 @ 18:12:08
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0