nära nu

nu har jag hunnit susa omkring i hela hylte känns det som. har vart en sväng hos annelie, jättemys, hon är underbar den tjejen! kommer sakna dig vännen. sen åkte jag iväg till syrran och träffade dom lite. har även hunnit vara hos emma, där hanna och lydia va, såå mys att träffa dom, även om det inte var länge.

nu sitter jag hemma, har ätit underbart god mat. nu går idol i bakgrunden och jag packar det sista, känns som allt är fixat och klart, det känns bra nu. :)

om 5 timmar åker jag härifrån, kan inte fatta det ännu, men snart känns det nog. blir nog inte mycket sömn inatt, men de får jag ta igen på flyget imorgon!


Kommentarer
Shannie

Have a wonderful trip honey! I will read your blog as you upload it and comment on it sometimes :) Take care of yourself and say hi to everybody there from me

2010-10-22 @ 23:32:17
Mikaela

Hoppas på lite uppdatering! :)

Ha det bäst där nere.. Önskar mig tillbaka redan. Står inte ut här.

Kramar

2010-10-24 @ 15:28:19
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0