over

ja nu är jobbveckan 39 över. hur känns det då? skönt på ett sätt men samtidigt känns de förjävligt. hade ju heltid denna veckan, men nu är det inte mkt mer i oktober, och det är så jävla lamt. vad ska jag göra alla dagar jag är ledig nu då? :( suck, jag pallar inte sånt. varför finns det inga jobb till mig? jag fattar ju att folk i malmö och sthlm säger nej till mina ansökningar när dom ser att jag bor i halland liksom. fuck

ikväll får det blir idol då, känns och låter ju inte som jag gör nåt annat än att kolla på idol! haha

ledig måndag tisdag nästa vecka då, då ska de jävla komma post alltså, jag blir tokig!


Kommentarer
Mikaela

Jaa! det är mys :)

Jaa det låter riktigt skumt tycker jag, verkligen! Hahah jaa bara ringa, ringa, ringa och terra dem som fan! Ska jag göra nästa vecka innan jag åker.

Ja vad gör man inte för kärleken? :)

okej okej.. Han jobbar på kleosidan på Marco Polo heter den.. Ligger mellan 25 metersgatan och atatürk, om man går rätt uppför den gatan han jobbar på kommer man till tisdagsmarknaden. Usch hatar att förklara haha vet ju inte vad gatorna och sånt heter. Ligger nära Kleopatra tower och margarita hotel :P

Ha en härlig fredagskväll!

Kramar

2010-10-01 @ 17:35:45
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0