working nine to (five) six

kom hem strax efter 18 idag, en lång dag på jobbet, men de gillas, iaf när lönen kommer. dock va de lite ensamt att jobba själv mellan 16-18. men vad gör man? jag hade iaf mix megapol som sällskap och det var inte så illa ska jag säga!

så nu känner det som jag har vart hemma typ 20 minuter och vips så var det kvällsmat, måste också ner i duschen en vända för jag luktar verkligen stek-os efter att ha stekt alla de där 90 biffarna till imon haha! sen är det att bänka sig framför tvn och kolla på idol.

imon blir det nog date med jian igen :) jag längtar, som vanligt. vi gör inte direkt mkt när vi väl träffas, men jag trivs så bra i hennes sällskap så det är inte sant!

later on dudes


Kommentarer
Mikaela

Ja det är gott, hehe :)



Nej jag ringde aldrig.. vet inte varför. Blev så uppslukad av min städning. Men har skickat ett mail. Dock är de ju sjukt sega på att svara där.

Men försöker väl ringa i veckan :) Inge brev hem i lådan för dig?

Har bokat resa nu. Känner mig gladast på länge alltså. Är så skönt att ha en biljett!

Kramar

2010-09-27 @ 22:38:15
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0