halmstad bor

ja nu är vi inflyttade och klara. det känns jätteskönt. vi var snabba som attan igår med att få iordning så typ allt är klar. bara lite småplock med kläder, men det är sånt man kan ta lite varje dag liksom. ingen superviktigt.
var inom willys och shoppade på oss massa mat också, tur att vi hade bil säger jag bara för det blev ju en hel del som ni säkert kan förstå när man börjar på 0! så ska det vara och allt nödvändigt fick vi med oss.

idag har vi vart i stan och träffat selim och helena en liten stund, blir nog en runda på stan senare med dom också, ina och rauf hänger på också , mycket trevligt! nu när det är så himla fint väder. jag börjar ju inte jobba förrän kl 12 imon så jag hinner vara med en stund jag också =)

jag lovade ju bilder häromdan men det har vart så rörigt måste jag säga. trodde jag hade sladden här i hylte hos mami och papi, men jag hittar inte den, så förmodligen är den väl i lägenheten haha! vi har inte fixat internet där ännu, så därför passar jag på när jag är här. men på måndag ska jag försöka fixa det där, jag slutar tidigt så det blir kanoners!! massa fixande nu i början men snart kommer det nog lugna ner sig haha!

nu blir det adressändring gott folk! vi hörs snart, kanske måndag för att inviga internet i lägenheten om allt går som vi planerat ;)

PUSS :*


Kommentarer
Zandra

Ja vi kommer nog vara där en del i sommar tror jag så det är klart vi få ses nästa gång :)

2011-05-02 @ 14:13:48
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Emmeli

Vad kul att ni har flyttat :) Hoppas ni kommer trivas! Kram

2011-05-02 @ 16:07:07
URL: http://emmelithorner.blogg.se/
Mikaela

Ja dte kan jag tänka mig att ni har, mycket att stå i :) Nja, helgen får inte så värst högt betyg från mig måste jag säga.. Därför jag inte svarat. Har inte känt mig så inne på bloggandet och sådär!

Hoppas allt är bra med dig och er i den nya lägenheten :)

Kramar

2011-05-03 @ 22:15:47
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0