jobb

idag är det dags för jobb igen. skönt att va ledig igår måste jag säga. jag va så himla trött igår så jag somnade typ vid 10! herregud haha! men idag är jag pigg och glad igen :) så det är bara att dra sig till jobbet snart. får se om det blir sent idag eftersom jag börjar så sent som 13! men det märker vi ju. och pengar vill man ju gärna ha. fan va hemskt det är att pengar styr ens liv så himla mycket. suck. men what to do.

fint väder är det idag, samtidigt som jag kollar ut och lyssnar på låten jag la upp förra inlägget så kan jag inte mer än att längta som en tok att åka utomlands. jag vill till grekland!!! men då måste man ju ttyp åkaa senast i augusti och det kommer inte gå, för jag kommer inte få någon semester då inte. det är lite tråkigt så vi får väl välja ett land som är behaglig värme i oktober istället då. vi har ju ett tag till att tänka på det då!

nu ska jag fixa mig och säga hejdå till min sovande fining!!

ha en bra dag därute så hörs vi säkert ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0