soligt och vårigt!

det vart minst lika mycket folk på jobbet idag ssom igår, om inte mer, herregud, men vi kämpade på bra och allting gick  jättebra. skönt att komma hem lite tidigare idag eftersom jag började liiite tidigare.

imon är jag ledig, ska faktiskt bli skönt efter en hetisk helg. sen är det bara på det igen på tisdag, ensam då, men de blir nog kanon!

vi har ju verkligen underbart väder nu, när jag kom hem så höll pappa och muhittin på som bäst i trädgården, det är härligt att man kan vara ute och jobba nu alltså, så underbart! jag gillar denna årstiden, fast såklart gillar jag sommaren bäst, hoppas på en fin sommar i år. då blir det nog många lata dagar/eftermiddagar vid stranden, då bor vi ju i halmstad också. idag är det exxakt 3 veckor tills vi flyttar, det ska bli så himla nice alltså. kanske att vi kunde få nycklarna några dagar tidigare, vi får se, det hade vart skönt med ju. =) får hoppas att jag är ledig den helgen då, annars får dom andra sköta det med flyttningen och det gör inte så mycket, haha! så kan jag tjäna pengar istället!

nu ska jag inte va kvar här mer, ska ut och njuta av den sista eftermiddags solen tänkte jag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0