färg

har vart och hjälpt till med färgning av hår idag hos brorsan. blev himla bra båda två. det tog långt tid med anettes, så mycket hår hon har =) men de blev bra och ännu mer änglalikt. hoppas hon är nöjd!

var en sväng hos mami och papi också, alltid mysigt. när jag kom hem sen så stod middagen färdigt, man blir bortskämt här hemma ibland, me like!

imon ska jag en sväng till hanna som har lite förfest, ska bli mysigt att catcha upp med brudarna. meeen det blir tidig hemgång eftersom jag jobbar på lördag. ska in till stan tidigare, jag och baby, så jag hinner nog med en runda på stan, de ska bli nice =) kolla vad dom har för roliga höstkläder i butikerna, mest sugen på gina :)

sen behöver jag lite grönt hem till lägenheten, så får se vad det blir =) hinner ju inte med att fixa nåt här hemma känns det som. men snart blir det mindre timmar på jobbet, så då får jag ta tag i det.

nu blir det sängen! gonatt kära läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0