ny vecka, igen

tiden verkligen springer iväg, tycker augusti nyss började men redan den 22 idag. ska försöka fixa lite denna veckan, får se vad som händer om jag kan uppdatera er om något kul kanske? jag vet iaf att på onsdag ska vi träffas; tjejerna från jobbet och typ säga hejdå?! hur sorgligt är inte det då?

ska besöka my på hennes egna place, tillsammans i stan. det kommer bli mysigt och mycket vin, iaf för mig och linda. mys! vi stänger inte förrän första veckan i november, men kajsa slutar jobba den sista augusti (tyvärr) så det är väl läge nu då. suck. sen flyttar harena till göteborg (kommer förmodligen våldgästa där några gånger känner jag).




så vad händer denna veckan? någon som har nåt kul att dela med sig av? känner att höstdeppen är på väg, så jag behöver livas upp lite, så kom igen och klottra ner något nu hörrni =)


Kommentarer
Angie

heheh,väntar ivrigt på att du ska berätta :P

min helge, hm den har bara bestått av jobb och sömn faktiskt, själv då? :)

Må bäst.

2011-08-22 @ 17:56:28
URL: http://canimyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0