shoes

inte så aktiv här idag. har vart iväg i stan sen klockan 8 i morse. muhittin hittade äntligen skor, 2 par till och med, superfina. så nu har han fin skor till bröllopet i september =) så himla fin han kommer vara.

jag såg många fina jag skulle vilja ha också, men jag väntade, för jag har tydligen lite fler par än min kära pojkvän, hur kan det komma sig? haha! ni som känner mig så är jag ju skoälskare, kanske har märkts lite på bloggen också va?

nu ikväll blir det iaf tacos, ska bli underbart gott! sen blir det tidig natt, för jag börjar jobba kl 8 imon. hoppas på uppehåll imon så det blir lite fart på jobbet!





Kommentarer
Angie

bröllopet? vad har jag missat? :) :P

vem älskar INTE skor liksom ;) -loove it!

hoppas du haft en bra helg!

Kramis

2011-08-27 @ 23:37:29
URL: http://canimyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0