sommar

jag hoppas att sommaren är här för att stanna ett tag nu. så underbart lovely väder det är iaf. lite surt att man behöver jobba, men pengarna behövs ju också för den delen. särskilt nu när det händer så himla mycket i vårt liv. I love it by the way!

muhittin hade fixat hela köket (som såg ut som ett bombnedslag) igår och för att inte tala om badrummet =) sånt gör mig så glad, särskilt när jag kom hem efter jobbet och var trött som bara den.

nu ska jag åka mot stan och se om jag hittar nåt spännande.


Kommentarer
A MILLION LOVE LETTERS.

Så skönt med bra och soligt väder! Trist dock att du behöver jobba nu när solen äntligen skiner... Men pengar är ju pengar :-)

2011-08-01 @ 10:11:57
URL: http://amillionloveletters.blogg.se/
Angie

heheh, yes där kom g-kås :p

Jasså, vad skoj :)kanske vi ses :)

Hoppas du hittar ngt, inte för att jag tro det blir ngr problem, men ändå :P

Kram

2011-08-01 @ 16:30:17
URL: http://canimyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0