underbara fredag

ja, äntligen fredag! mitt maraton pass med 7 arbetsdagar i följd är slut efter idag, sen är jag ledig i helgen. det ska bli nåt fruktansvärt skönt! sen jobbar jag bara 3 dagar och ledig igen, perfect! sen i september däremot vet jag inte, suck. jobbigt att inte veta för man kan inte planera ett skit då.

va förvånansvärt trött idag när jag gick upp, ändå va klockan halv 10, och jag har sovit länge. men jag vet inte om det rör sig en liten förkylning i kroppen, för jag är lite hängig och har ont på många ställen nu.



Kommentarer
Angie

Ja det ska bli skit skönt att kunna flytta redan nästa vecka :)

heheh, nej precis, man tar lite då o lite då.. :P

men jag är sån som vill ha ALLT färdigt direkt, även om det inte går :P hehehe....

Hoppas du inte blir skjuk, och ha en lovely helg!

Själv ska man jobba hela helgen :P



Må Bäst!

2011-08-19 @ 19:04:48
URL: http://canimyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0