vart tog sommaren vägen?

ja det undrar jag verkligen. det har inte varit någon bra sommar i år, kan va för att de fina dagar som varit så har jag jobbat. så vi har inte kunnat hitta på nåt kul alls. jag har inte ens satt min fot på stranden i år?! hur tråkigt är inte det? så inte konstigt att jag konstant tittar på alla resebolags sista minuten resor? men det går inte det heller eftersom jag jobbar till sista oktober. och i september oktober så kommer jag få jobba typ själv i serveringen.

på vintern måste man också åka så långt om man ska ha värme, det går inte heller när muhittin jobbar. suck. men en dag är det våran tur att bara ligga på playan och njuta, gå ut och äta mysiga middagar på fina restauranger.

nästa år ska bli ett år där det inte bara handlar om att starta upp livet här, vilket detta året har gått ut helt på, men det har ju gått bra också så jag klagar absolut inte på det. vill man ha något så måste man kämpa för det, och det har vi verkligen gjort, och vi gör det fortfarande. det är inte lätt, men vi klarar det bra tillsammans.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0