Änglavakt

Slutade halv 1 på jobbet igår. Körde hem som vanligt och ville bara hem då jag mått dåligt hela dagen på jobbet. Feber och massa skit så det skulle bli skönt att komma hem och bara gå och lägga sig tänkte jag. Jag hann nästan till första infarten till Hylte när bilen framför mig plötsligt bromsar när han håller på att köra om bussen framför oss. Så jag bromsar ju också eftersom jag trodde de hänt nåt längre fram. Jag ser bilen framför mig börja slira fram och tillbaka på vägen och känner att mina bromsar inte tar, inte alls! Så börjar slira jag med. BAM rakt in i framförvarande bils bakdörr, sen bara börjar min bil snurra och sen smäller jag rakt in i mitträcket, sen vart det tvärstopp! Jag går ur bilen och ser att de andra är okej också, sen hör vi en bil komma i värsta höga farten och vi tänker alla shiiit det kommer smälla igen. Men bilen lyckas bromsa trots den höga farten hann hade och kunde köra mellan våra bilar. Då ser vi att det är polisen som tydligen var på väg någonstans, så vi hade tur att det ändå var dom som kom så vi fick hjälp snabbt!

Det kunde gått så mycket värre, men alla inblandade är oskadda.
Så ja, jag hade verkligen änglavakt inatt!



Kommentarer
Shannie

I was shocked when i heard about this! Must have been horrible to experience. Im so glad to know that you're okay sweetie!

2011-12-11 @ 23:25:13
Ida

MEN VÄNNEN! Hur gick det med dig?!?! Usch vad otäckt!

2011-12-13 @ 19:27:45
URL: http://utivarhage.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0