bläää

soffläget fortsätter idag, börjar bli less på detta nu. blir inget jobb imon heller. på fredag måste jag bara masa mig dit, jag har bestämt att jag ska dit på fredag, hoppas bara att det inte blir något mer nu! är trött på att bara sitta inne och inte orkar göra någonting, orkar ju inte ens laga mat. då är det illa, så imon blir en sista dag att krya på sig, sen får det va nog! har bara 3 dagar kvar på jobbet sen och dom ska jag jäkla jobba också! har julfest på söndag, får se hur länge jag orkar stanna där om jag nu tar mig dit, men det ska jag nog, för det är ju jobb först på dagen.

ikväll händer inte mycket då som ni kan förstå, blir väl att kolla på tv då, kan många reklamsnuttar nu, haha, så trött jag blir på mig själv. ingen pojkvän hemma heller som kan ta hand om mej, men han får ju ta hand om sitt jobb som han nu skrivit avtal med, tillsvidare, så himla skönt! det känns bra!

hoppas ni andra mår bra där ute! =)


Kommentarer
Angelica

Krya på dig Frida <3

2011-12-15 @ 08:47:33
URL: http://canimyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0