day off

har vart ledig igår och idag. välbehövligt. igår vaknade jag med sprängande huvudvärk, så det kändes som jag hade tömt hela baren på jobbet själv, men eftersom jag inte drack någon alkohol så var det inte svaret haha!

idag är det bättre så det får väl bli lite gjort idag, imon jobbar jag heldag, min sista dag på heagård. så jag tänkte hämta julgranen hos mamma och pappa idag, men klär den nog inte ännu tror jag. sen kanske det blir en runda till smålandsstenar idag, vi får se. min favorit butik där kommer ju lägga ner den 1 januari, så det gäller ju att passa på. kanske kan hitta några små fina julklappar där också, annars är det till mig jag ska handla faktiskt.

bilder från personal festen kommer senare idag :)


Kommentarer
Ida

vilken affär är det som ska lägga ner i smålandsstenar? kram

2011-12-20 @ 21:46:21
URL: http://utivarhage.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0