Ledig

Det har blivit väldigt dålig uppdatering här på bloggen nu i helgen. Men jag har bara sovit och jobbat, så jag har inte ens haft tid att sätta mig vid datorn. Men idag ska det väl bli lite mer kan jag tänka mig. Ska göra två beställningar på paradisio idag, jag lägger upp bilder sen när det är klart. Annars verkar det bli en slappe dag idag. Och det kan behövas efter ca 30 timmars jobb på tre dagar. Jag orkar egentligen inte. Men snart är det slut!

Inte så kul att vakna till det här i morse heller



Kommentarer
Angelica

Nää usch har ni fått snö?? :O

Vi är soooool idag :D dock fett kallt :P

Ta hand om dig...

KRAM

2011-12-05 @ 12:48:41
URL: http://canimyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0