Vilken bra dag

Ja idag har det varit en dag med massa bra nyheter! Började med att Helena meddelade mig att intervjun idag gick bra och selim har nu permanent uppehållstillstånd! Så jävla underbart! Jag är så himla glad för deras skull!! Sen den andra var mycket bra besked angående muhittins jobb. Papper skrivs nästa vecka. Så en lättnads suck drog jag idag, så skönt för framtiden och alla planer idéer och drömmar som vi har så är detta ett steg i rätt riktning iaf. :)

Jag är ganska så nyss hemkommen från jobbet, det har gått bra idag, riktigt bra. Fick en dag till av chefen idag, det är väl bara att tacka och ta emot (när det kommer till lönen iaf) haha! Så nu ska jag sova, jag somnar förmodligen så snart jag har stängt ögonen!

Imon ska jag hjälpa syster att flytta, så det blir ingen vila här inte! Jo sen efter blir det slappe. Och jag börjar inte jobba förrän klockan 17 på torsdag, så det blir nice!

God natt alla fina läsare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0