working girl

halvledig idag, förmiddagen är fri, börjar jobba klockan 17 idag. många julbord beställda ikväll, så det blir nog livat skulle jag tro.

annars händer egentligen inte så mycket just nu. nästa vecka när jag är lite ledig så ska jag ta tag i julbaket, det ska bli mysigt. kommer lukta jul i hela lägenheten när jag är klar. fått insider recept på kalasgod knäck från en på jobbet, kan de blir bättre än att få det av en kock som just nu är mitt uppe i flera tusen julbord? nej, skulle inte tro det.

det kommer bli en sväng till gekås inom närmsta tiden också, söndag eller nästa vecka, det kryllar väl av folk där varje dag nu så det spelar nog inte så stor roll vilken dag man än väljer. vi måste ju dit så, det får bli att trängas. (jag hatar det)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0