å ja klipper till me saxen?!

så härligt när man kommer upp på morgonen att det är soligt ute! jag blir så lycklig! hoppas det håller i sig nu, ingen mer snö tack!! får se om man kommer ut på en promenad sen, jag och baby.

nu snart tror jag att håret ryker också, det är typ för långt nu, det finns inget kul att göra med det, det är för tungt också när det är så långt. det enda fina man kan göra är att locka det, och hur jobbigt är inte det jämt? och det tar så lång tid. ska bara låta luggen växa ut lite till, sen blir det nog kapning. jag minns hur mycket jag ångrade mig förra gången jag klippte av det mycket, och då va håret inte ens såhär långt. men som alla säger, inklusive mig själv. Det växer alltid ut igen :)

nu blir det matlagnin till resten av familjen; mami papi och babii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0