förändring tack!

jag är såå trött på min design på bloggen så jag snart kan spy på den. själv är jag något fruktansvärt okunnig när det gäller sånt, så jag vill ha hjälp. kanske kan ta hjälp av er läsare? någon av er alla borde kunna sånt häringa? eller iaf veta någon som kan hjälpa mig!

idag har vi gjort lite ärendet hit och dit, så hoppas det ljusnar snart, det känns som att vi går på rätt håll iaf om jag får säga det själv. så hoppas hoppas.

nu efter tacos till kvällsmat så blir det bara mys i soffan, är ensamma hemma torsdag kvällar, det är mysigt att få lite tid med varandra, vi behöver det.


Kommentarer
Zandra

Å vad är det för spännande ni har gjort. Hoppas också allt går bra

2011-02-24 @ 20:45:41
URL: http://zandraorneling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0