fredag 25 februari

yes nu är det fredag, inte för att jag ser mycket skillnad på dagarna nu när jag inte jobbar, haha, men älskling är ju iaf ledig från skolan i helgen. så det är ju nice som fan =)

på söndag blir det äntligen ett kärt återseende med jian! =) det ska bli sååå himla kul att träffa dig igen babe! blir ännu längre mellan gångerna vi ses nu, det är tråkigt tycker jag. kanske vore dags för oss att flytta in till stan då så man hinner ses mer?! =) kanske ska köpa mig en trisslott?

jag hoppas på positiva besked, vem gör inte det som är arbetslös? men någon borde ju höra av sig snart, bland alla dessa 15783 ansökningar man lämnat in. men man får ha tålamod att helt enkelt vänta så snällt och fint. ibland brister det bara, men man måste vara på, på på på!

nu blir det lite utforskning av den nya datorn som hittat hem :)


Kommentarer
Zandra

Ja det är verklige jätte skönt :)

Ja vi får hoppas att dom vill ha han :) Det beror lite på. för han som jobbar där nu ska börja skolan men det beror på när och så.



Ja det finns en del att söka. mest jag som är kräsen. vet att man inte ska vara det..



tack detsamma!



Kram

2011-02-25 @ 21:24:45
URL: http://zandraorneling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0