hemma

skönt att jobba lite en lördag iaf. man kommer upp i tid på morgonen och förstår inte hela dagen (jag sover gärna annars). sen är man inte så trött heller som man är om man sover för länge.
men nu är jag iaf hemma efter att varit nere i två omgångar, det serverades smörgåstårtor så det stod härliga till! omtyckta var dom också, de gillas, eftersom det var jag som hade gjort dom ;)

annars har jag väl mest sökt jobb idag känns det som, får hoppas att någon nappar snart, för det är jävligt tråkigt det här, att inte veta nåt, inte kunna planera eller nånting. Jag älskar ju att resa också och vill att jag och min baby ska kunna unna oss lite semester och sånt där man gör ni vet. men det får helt enkelt vänta. det viktigaste är ju trots allt att vi är tillsammans, i samma land!

eftersom min blogg har så dåligt med bilder så bjuder jag på lite pics från middagen

   



Kommentarer
Mikaela

De ser riktigt smarriga ut!!!!

2011-02-06 @ 09:52:34
URL: http://melvan.blogg.se/
Mikaela

åå gud så trevligt flr dig :) mumsigt värre!

Jodå det är bra här, allt rullar på! hur är det med er? :)



Kramar

2011-02-08 @ 08:31:23
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0