kyligt i luften

nu har vi vart i stan en vända, fint väder så det är härligt, men det är fortfarande fruktansvärt kallt i luften. men jag är glad sålänge det inte kommer mer snö. :) har man bara tillräckligt med kläder på sig så funkar det att sitta ute. :)

idag händer inte mycket mer, har tagit tag i lite saker nu, så det känns bra :) pluspoäng där. sen vet jag inte om jag kan bestämma mig nångång om jag ska plugga eller inte? jag söker ju förstås jobb som en dåre, så vi får helt enkelt vänta och se. det blir inte för sent att plugga till våren heller om det nu skulle vara så det blir.

blev nåt fruktansvärt sugen på chailatte, så ska nog ta och fixa mig en sådan :) veeet att det är rätt jävla onyttigt, men det är rätt jävla gott också, så jag skiter i det! man lever bara en gång.


Kommentarer
Zandra

Ja man kan söka för C kursen. Då får man ju inte lika mycket pengar. Men sen kan man söka för D när han är klar med den och få resten av pengarna om man nu får någon bonus tydligen inte alla som får det.

Japp instegsjobbet är genom arbetsförmedlingen dom har väl inte godkänt det än men vore konstigt om dom inte gör det.. Men man vet ju aldrig



Ja det är verkligen hur surt som helst. Speciellt när man inte kan unna sig något. Vi har ju haft det väldigt knappert med ekonomin nu i några månader så kommer bli så skönt. Så vi få hoppas på det bästa.

Ja det är bara att fråga. Jag vet själv hur det är med alla dess frågor. Så hjälper gärna till.



Hur lång har han kommit i C kursen. Vad tycker om han skolan?

2011-02-22 @ 13:29:08
URL: http://zandraorneling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0