soligt! söndag 20 februari

igår hade vi utflykt till gekås med mami och papi, alltid kul att hitta på saker tillsammans. vi hittade lite smått å gott såhär inför våren. :) på kvällen blev det melodifestivalen, det enda bra bidraget gick ju faktiskt vidare, sen måste jag säga att jag gillade varga´s låt, jättefin och jag älskade hennes röst. dock passar den inte riktigt i mello i mina ögon, men fin låt är det.

idag blir det nog lugnt, det är fint väder, så får se om de blir te ute på terassen idag, det är så himla mysigt och då känns det verkligen som att våren är på väg att titta in, visst det är kallt när det blåser, men de gäller ju bara att ta på sig då ;)

later on folks



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0