tisdag

idag har jag och baby vart i falkenberg. jag skulle på vad jag trodde vart intervju, men det var lite lössnack över disk bara. inget seriöst alls så jag blev väldigt besviken faktiskt. kändes så bra innan jag åkte dit ju. men många nej ska man få innan man hittar det rätta. det börjar ta på krafterna nu, men skam den som ger sig!
vi fick iaf hittat på nåt, det är ju inte alltför ofta vi gör så mycket nuför tiden. dels är vädret så dåligt och det finns inte mycket att göra under vintertid.

nu ikväll blir det lugnt, får hoppas på att tjejerna behöver mig på jobbet imon. =) (man kan ju alltid hoppas iaf)

ha de bra alla läsare :) lämna gärna en kommentar om ni vill veta nåt? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0