work..and I like it

idag vart jag uppe tidigt för att vara mig en lördag. halv 9 kom jag upp och skulle iväg till jobbet (där har ni anledningen) men det var bara en snabbvända dit, men jag ska tillbaka sen när dom kallar efter mig.

idag blir det en lugn dag känner jag på mig, det ska bli skönt ändå, att inte jobba hela dagen, några timmar räcker faktiskt på helgen känner jag :)

igår va jag och hanna o kollade på hennes blivande lägenhet, trots dålig ljuskapacitet så såg det väldigt fint ut, stora rum, fina garderobsdörrar/köksluckor + det bästa av allt, tvättmaskin i lägenheten. det vill jag också ha när jag flyttar, så mörkrädd och lättskrämd som jag är så tycker jag det är oerhört jobbigt att behöva gå ner i en källare helt ensamt. Som jag fick göra när jag bodde i min lilla etta för några år sedan, fy fan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0