11 januari

första jobbdagen igår. det kändes väl bra att komma iväg och tjäna lite pengar. sen hur det kommer gå framöver det får vi ju se. det är nog en döperiod på gekås nu i januari, folk har inte så mycket pengar kvar = mindre kunder till oss såklart.

idag ska vi försöka komma iväg till gymet, inte för att jag ska fixa bodyn till stranden i sommar, för de kommer inte bli någon utlandsresa tyvärr, och det är tråkigt. jag som har vart iväg minst varje sommar sen typ 2003 eller nåt. life change, och de är inga dåliga förändringar heller ska jag säga.

ikväll blir det lugnt skulle jag tro, ska jobba imon, inte för att jag börjar tidigt men ändå, man ska orka stå upp och va trevlig 6 timmar i rad ;) så imon bär det av till anna igen.

ha de bra därute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0