helsingborg.

igår va jag ledig, idag med, skönt att va ledig på helgen måste jag säga. igår va väldigt lugnt, det kliade i mina fingrar att göra något, så jag försökte mig på en kiwi paj, vilken jag lyckades mycket bra med. =) sen hände inte mycket mer den dagen då, haha, till kvällsmat gjorde jag currykyckling med ris, så himla gott det med.
sen kollade jag förstås handbollen, som var en rysare igår, my god!! men vi klarade det! Herregud va spännande det var.
Blir förmodligen lika spännande ikväll när det är kroatien som står för motståndet! innan dess ska jag och älskling hinna med en runda till helsingborg. ska åka med kära bror och jessika till ikea. det blir nice, inte för plånboken dock om man nu skulle hitta nåt. så man kan ju hoppas att vi inte har tid att gå in på väla? eller? jooo..

ta hand om er därute


Kommentarer
Mikaela

åå asså kiwipaj tänkte jag på igår. Eller rättare sagt jag funderade på om det är möjligt över huvud taget att göra och hur det skulle smaka :) Kiwi är en stark favorit hos mig nämligen!

Du vill inte skicka ett litet recept? ;)

2011-01-23 @ 12:32:59
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0