bilen fixad

efter jobbet drog vi och kollade hur det gick för bilen :) den blev klar ca 30 minuter efter vi kom så nu är den fixad och står på parkeringen igen. så himla nice.

åkte hem till brorsan sen och hängde lite, käkade och snackade massa. nu är jag hemma igen och snart kommer hanna förbi och hälsar på hos sin nya granne =)

massa rea på jysk imon så får se om jag sticker dit innan jobbet och hittar nåt nice =) det jag är intresserad av är väl förmodligen slut när jag kommer dit. som vanligt haha! det blir gekås i veckan också, det gillas!

får bjuda på någon bild, men det är ju långt ifrån färdigt, stort sätt bara vardagsrummet som är hyffsat klart.

     

som ni ser så är det långt ifrån färdigt, men det tar sin lilla tid. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0