lyckad kväll

det blev att jag kom ifrån jobbet kvart över 8 igår, sen bar det iväg mot getinge med tjejerna. vi åt god mat och snackade massa skit (som vanligt när man bara är tjejer). sen blev det dags att hoppa i badtunnan. sååå himla skönt det var, helt underbart. klockan gick väldigt snabbt så vi halv 1 (!!) gick vi upp och åkte hem. somnade efter mycket om och men när jag kom hem. har fortfarande inte fattat att muhittin inte kommer va hemma när jag kommer hem. tyvärr blir det inga bilder nu den närmsta tiden då muhittin har med sig kameran till tyskland och jag är inte lika uppdaterad och cool som alla andra med iphones o stuff, men jag är lika glad ändå haha!

blir stängning idag igen, har bara jobbat tidigt en dag denna veckan. men lika bra, tråkigt att bara vara hemma själv hela eftermiddagen. så imon blir det stängning igen då, sen är jag ledig lördag söndag. ska kanske börja fixa lite till lägenheten å så då? behöver ju köpas lite saker, nödvändigheter, typ gardinstång, haha. måste åka till gekas, men det får vi göra när älskling har kommit hem, inte mer med det. men lite gardiner och sånt kan ju köpas sålänge ändå =)

nog om det, det blir nog mer bloggning ikväll. vi hörs!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0