no red head

nu har min fina helena gått hem efter en dag med massa snack å käk =) mysigt har vi haft det. försökte på att färga mitt hår ju. resultatet är typ knappt synbart, så nästa gång kommer det bli en intensiv röd färg tror jag. det måste ju synas att det är nåt som hänt liksom =)  men det blir nästa gång det =)

får se om jag orkar mig upp i tid imon så jag kan ringa skolan här nere och se vad dom har för information om utbildningen som jag är intresserad av. finns den inte i halmstad så vet jag inte vad som händer :( vi har ju precis fått lägenhet här liksom, så det går ju inte flytta nu igen heller. muhittin har ju sitt jobb med. time will tell

tänkte kolla på "my sister´s keeper" nu innan jag ska sova, men känner att jag är ganska trött, så vi år se hur mycket jag ser av den.

godnatt bloggen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0