polis noja

idag körde jag lite senare hemifrån när jag skulle till jobbet, så jag körde liiite fortare än man får. ite överdrivet ni alltså för jag åkte bara typ 10 minuter senare. iaf, när man kommer till en stor parkering där man kan väga sin bil, där blir det precis 80 efter en 100 sträcka efter torup. jag körde snabbt och bromsade inte avsevärt mycket när jag såg skylten 80. men så ser jag något där framme vid vägkanten och tänker, vem fan står där?! POLIIIISEN kom jag ju på då och försöker bromsa in lugnt och sansat haha, dom står och avsläser hastigheten med en sån dära pistol eller vad det nu är. så jag tänkte, nu fan är jag körd, men inte en fena rörde han att jag skulle svänga in. så jag klarade mig nog med nöd och näppe. men efter det blev jag typ helt förlamad haha, hjärtat slog dubbla slag och jag vågade knappt gasa. haha, så jävla rädd för polisen eller vadå.

slutade jobba klockan 8 ikväll, påväg hem, bara i kvibille, kör lite över hastigheten igen, och möter en polisbil igen, VAFAN?! men inget händer denna gången heller, ibland ska man ha tur alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0