turkish delight

det blev väldigt få timmars sömn inatt. slutade jobba 21 igår och åkte därefter direkt till göteborg, hämtade muhittin på landvetter. vi hade verkligen timing, så jag behövde typ vänta på honom i ca 10 minuter :)

i morse vaknade jag med ett ryck, kollade på klockan, helvete jag skulle ha åkt för fem minuter sedan, shit, bara att hoppa i kläderna och rusa iväg, men jag hann i tid. me nu är jag jävligt trött. så jag ska faktiskt försöka sova lite nu, behöver inte försöka ens tror jag. haha.

imon går förmodligen flyttlasset till lägenheten, det ska bli nice. om det blir så blir det nog lite gekås snart också =) weeeyy! va längesen.

roligaste kommentaren från muhittin i morse när han hörde min panik
-vad gör du här? du har ju redan gått upp?

haha fan va jag flabbade!

han hade med sig en massa turkish delight, te och saker när han kom hem, lägger upp bild senare, nu ska jag nana lite!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0