midsommar?

jag börjar redan få lite smått panik över midsommar! jag har ingen aning vad jag ska ha på mig, vill ju ha något nice liksom, nått nytt! jag vet ju typ vad jag är ute efter men kan inte hitta! en maxiklänning står överst på önskelistan, MEN jag kan inte hitta den, är det nån som har tips eller annat så är ni välkomna med dom! vare sig det är internet sidor eller affärer (ja ni hör ju min frustration haha)
vi vet inte ens vad vi ska göra på midsommar, men något måste man ju göra? hallå liksom, det är bara midsommar en gång om året ;)

det tråkiga/knepiga är ändå att jag har stängning på jobbet då. jag menar hallå vem spelar golf på midsommarafton? jag hoppas på att kunna stänga tidigare (tidigare än 19 menar jag då)

vad ska ni göra på midsommar?


Kommentarer
Michaela

frinde jag köpte en lång klänning på gina as söt:) bege/rosa typ!! du kommer gilla den;)

2011-06-08 @ 22:40:41
URL: http://nylin.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0